Vuxenpoäng

Uppdateringen här i bloggen är ju enorm... :)

Hursomhelst
Det går bra på jobbet, lite extra bra när man får göra en latte till Peter Jöback. Var tvungen att skicka iväg en liten hälsning till käraste Amanda direkt efter att mannen gått :) Kändisbesöken blir bara fler och fler, Tobbe Trollkarl var och drack en cappuccino och smaska på en brownie (med grädde) häromveckan och nån vecka innan det var dansaren Tobias från Let´s Dance på besök. Hur ska man agera egentligen när man vet att personen är en kändis? Har försökt bete mig som om de är vilka som helst, men har nog omedvetet dragit på ett extra leende. Är ledig imorgon, det ska jag ta vara på.

I lördags var Qilano och jag på Runsten. Vi träningstävlade i 90cm och 1m och det gick långt långt över förväntan. Min lilla plutt var som vanligt på tårna men han flög över alla hindren utan att stanna först eller peta någon bom. Och det resultatet fick vi när vi inte varit ute på tävlingsbanan på nästan två år. Awsome! Tusen tack till finfina Bea som följde med som hästskötare och tusen tack till pappa som skjutsade och betalade, som vanligt :)



Och nu till självaste vuxenpoängen. Efter mycket disskussion och massa frågor har jag nu äntligen skaffat mig en bra struktur på ekonomin. Med lön och planer för framtiden kändes det nödvändigt. Så nu kan jag själv ha koll på alla mina riksdaler :) Det bästa är att jag faktiskt förstår det mesta av vad jag gett mig in i ;D haha. Tack pappa för all hjälp :)





Föresten är Anna jäkligt bra :)


Kommentarer
Postat av: Elajas

Haha.. älskling!

Nu är du vuxen och måste ha kol lpå ekonomin :)

Hoppas du har unnat dig pengar så du kan köpa lite egna grejer :P



Du och Qilano är för övrigt bäst :D



Älskar dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kyssar <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-03-24 @ 21:42:56
URL: http://pressplay.tumblr.com
Postat av: Annelie

Jo men det känns bra att ha koll :)

Köpte faktiskt nya ridstövlar häromdan ju ;D



Du är för övrigt bästast :)

Älskar dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kyssar <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-03-24 @ 22:20:45
URL: http://anneliekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0