We all have a weakness

Är ledig från jobbet idag och i morgon, skönt. Jag borde kanske vara mer tacksam över att jag har ett jobb än vad jag egentligen är. Känns som om man mest klagar. Är ju tacksam.. egentligen. För några dagar sen så nämnde dem i alla fall att de skulle anställa en tredje person som cafébiträde. Hoppas det blir den avlastningen som man hoppas på... Och hoppas man någon helg får vara ledig samtidigt som Madde :D  Men det återstår och se.. det är ju iaf inte förens om några veckor det kommer ske.

Men jaha, vad händer annars då? Sämst att jag missar Lina i kyrkan ikväll.. :( Har faktiskt längtat.. men det kommer fler tillfällen hoppas jag :) Förtillfället är Elias på scouterna, han kommer hem om ca 1 ½ timme.. Då ska vi bestämma om vi ska fara till mig eller om vi ska stanna kvar här hemma hos honom... Lutar nästan åt att vi kommer stanna. Dels för att vi har mycket att göra här och dels att det är snöoväder och känns inte värt att ta risken att hamna i diket + att jag är väldigt trött och orkar inte packa ihop mina grejer, kalla mig lat - jag är van. Det dumma är då att jag inte kommer kunna rida på någon av mina lediga dagar. hm..  Men kanske får bli så denna vecka. Imorgon är det Mossenberg som gäller... kanske kan få bukt på min rygg igen. Men lite nervös är jag inför detta möte... det är faktiskt lite obehagligt att någon annan bestämmer helt över min kropp och helt plötsligt bestämmer sig för att rycka till så trettioelva kotor knakar till efter varann. Men det blir ju bra i slutändan.. måste tänka så istället.

Nu ska jag fortsätta dekorera en viss sak till en viss person så jag lämnar er att kommentera min fina blogg i lugn och ro. För det är det du kommer göra nu va?
Annars har jag hoppats i onödan :(
Ciao <3



Kommentarer
Postat av: Jennis

Klart jag kommenterar ;) Haha. Men var är det du jobbar nu då? :D puss!

2010-01-27 @ 21:06:41
Postat av: elajas

haha latis :P så det är därför vi stannar egentligen ;)



Älskar dig gumman <3<3<3<3<3<3<3<3

kyssar <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-27 @ 22:19:32
URL: http://pressplay.tumblr.com
Postat av: Annelie

hahah nja.. det är väl en blandning av att du inte orkar heller???? :D

älskar dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

kyssar <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-27 @ 22:26:53
URL: http://anneliekarlsson.blogg.se/
Postat av: Linan

haha aw det är lugnt anneluttan du är den som brukar lyssna på mig oftast live... hemifrån mig xD det är mer exklusivt än kyrkan! tror jag iaf!

2010-02-02 @ 09:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0