Surprise Surprise

Ikväll hade mamma och pappa planerat en liten (fast den var rätt så stor) överraskning för mig och min bror Tommy. Det hela började med att dom kom till mitt jobb efter att jag slutat, där åt vi en massa god mat och lite fika... Sen tog vi bilen till Globens parkering. Jag hade iofs redan räknat ut vad det var vi skulle på, men Tommy visste inget än. Vet inte hur mycket Riverdance betyder för folk, men i vår familj har det varit en del sen vi var riktigt små. Minns att jag och Tommy kollat på Riverdance flera gånger om, fina fina VHS. Rytmerna och musiken är så underbart att lyssna på, jag blev faktiskt  lite tårögd i första nummret. Alla minnen bubblade upp. Så sjukt roligt :) Här har ni ett smakprov av kvällens aktiviteter!
Och mitt i allt har jag fyndat ett par stövlar från Wedins idag, härligt med rea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0