Lyckan av att lyckas

Sitter och funderar på vad jag ska skriva om.. och det enda vettiga är att skriva om jobbet, igen. Men det är ju en väldigt stor del av mitt liv just nu så det kanske är okej att skriva om det en gång till. Och det här är faktiskt värt att skriva.. eller iaf värt att minnas. Igår var en bra dag. Ni vet den där härliga känslan av teamwork och välvilja. Jag har ju velat jobba med det här hur länge som helst, och när man väl gör det i praktiken och lyckas... ja då mår man bra. Vet inte riktigt vad jag ska sätta för ord på det... men jag tror att det beskrivs bäst som lycka. Lyckan man känner av att känna sig behövd, att känna att man gör någan annan glad eller att man hjälper någon med nån småsak. Att känna sig uppskattad är nog en av de bästa känslorna som finns.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack för en suverän middag i går.Det uppskattades enormt.

2010-02-03 @ 11:31:17
Postat av: Annelie

så lite så :)

2010-02-04 @ 22:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0