Ledighet

Då har man jobbat typ 3 veckor som cafébiträde och imorgon ska jag vara ledig. Känns hur skönt som helst.. Har jobbat mer än det som är schemalagt vilket har resulterat i att jag inte haft så mycket tid till att ta hand om och träna hästen. Väldigt tråkigt! Han är i toppform just nu och det vill man ju ta vara på. Vi får se hur det blir i framtiden, trivs som fisken i vattnet på jobbet, iaf till en viss del. Såklart det finns lite småsaker som man ogillar men känns inte som om jag har rätten att klaga. Jag ska bara vara nöjd att jag har ett jobb. Hursomhelst, är ledig imorgon. Då passar jag på att sova ut ordentligt och sedan klämmer vi in en träning med Qilano kl 18. Fast min tränare Gaby är sjuk... så har lite dåligt samvete över det.... Men det ska nog gå fint ändå.

Nu är det Navy CIS på trean som jag och älsk följer troget. Fast återigen har jag missat en massa för att jag varit så trött för jag har jobbet så pass mycket... Men NU ska jag se det! :)

Godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0