Äntligen!

Yes, idag har jag äntligen gjort det. Efter mycket om och men tog jag mig faktiskt
modet att köra halkan själv. Och det gick så bra så bra.
Skönt att vi var en liten grupp (6 pers) som alla hade lätt att prata
och alla var superschyssta.
Speciellt handledaren, Sanna. Hon bodde faktiskt i dom här trakterna.
Men men, 4 timmar och ett diplom senare sitter jag här nu och funderar på hur jag ska orka plugga teorin. Finns egentligen varken tid eller ork som det ser ut just nu..
Men det kommer väl lösa sig som allt annat gör...
förr eller senare.


Kommentarer
Postat av: elajas

Det löööser sig gumman :)

Du var bäst som körde halkan <3

Älskar dig <3<3<3

kyssar <3<3<3<3<3<3<3

2010-01-22 @ 19:01:40
URL: http://pressplay.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0