Uppdatering

All lycka till dig i framtiden Madde, själv ska jag stanna kvar här ett tag till.
Allt känns så himla mycket bättre nu, man har mer rutin. Jag kan planera lättare och jag har mycket mer ork till annat än jobbet. Skönt. Idag var dock en jobbig dag. Detta snökaos vi lever i gjorde ju såklart att det var väldigt lite folk på besök inne i vårat lilla krypin. Och bristen på sittplatser bakom kassan gjorde ju inte direkt att mina benhinnor mådde bättre. Är ju mycket skönare när det är mycket folk och man springer runt hela tiden. Men om jag står stilla så är det ju mer eller mindre kört. Stackars mina små benhinnor :( 

Jag och Elias har bestämt oss för att hitta en ny kinarestaurang, som ska bli våran  nya favorit såklart. Vi hade ju som tradtition att på Alla Hjärtans Dag gå och käka på en kinarestaurang på Odenplan vid namn Chinatown. SUVERÄNT gott och inte allt för dyrt. Men den har nu tyvärr gått i graven.. vilket då är anledningen till att vi måste hitta ett nytt kinahak att gå till. Så vi ska testa oss runt på olika restauranger i Sthlm tills vi hittar en ny favvo. I söndags var vi på Bamboo Palace på Kungsgatan. Inte alls i nivå med Chinatown... inte ens i närheten. Men mätt blev man och maten kom snabbt. Svindyr cider dock så det fick bli en Zingo istället... 
Hursomhelst, sökandet på en bra kina fortsätter.
Har du någon som du kan tipsa om? Skriv den gärna i en kommentar...  :)

Nu orkar jag inte skriva mer... får se när nästa uppdatering blir..
Har ju ett jobb att gå till imorgon bitti... Hoppas bara att man kan ta sig fram i snökaoset som garanterat kommer hänga kvar i morgon bitti.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0