From Scratch and Awaaaaaaaaay

Okej, här kommer ett inlägg som jag egentligen absolut inte orkar skriva. För jag vet inte ens vad jag ska skriva. Och då kan man ju alltid skriva det, för det är ju iaf nått... som man kan skriva alltså! Och kolla, har redan kommit typ... 3 rader. Och du har ju läst hit, så du kan du ju lika gärna fortsätta läsa. Vem vet, det kanske ploppar upp nått väldans intressant om ett litet tag. *Fortsätt hoppas* -.-' 

Kan ju säga att jag har gått ner typ.. 9 kilo :) And more to go. Har iaf börjat äta MAT igen.. Innan var det bara vätska i 3 veckor. Ifaaaaaalll du skulle bry dig. Jag har också börjat få blåmärken överallt.. inte lika kul kanske.

Ja hur går det för det här inlägget som jag helt random kände för att skriva?  Har tydligen lyckats stapla upp det i olika stycken.  Det är ju iaf något, men fortfarande helt random. Idag fick jag reda på att Paramore kommer till Sverige den 30:e november. Biljettsläpp på LiveNation.se på fredag kl 10:00. Men då är ju frågan, vill jag dit!? Hade frågan kommit för 5 dagar sen hade jag direkt sagt ja och hoppat och peppat som ett svin, men nu kom ju frågan idag... och Mister E har tyvärr fått mig på andra tankar. SÅ JÄVLA FAIL. ledsen? Ja!  men det kommer väl rinna ut i sanden som allt annat... eller?  Skulle iofs vara sjukt kul att se paramore, men det enda jag skulle kolla på under konserten är hur din blick är mot henne.. och det suger ju! Och det kommer bli jobbigt ... men så ska ju inte allt handla om mig såklart. Så jag kniper käft igen! kanske inte lika mycket som förut bara... eller vad vet jag .. 

Förra helgen, alltså helgen som var nyss, 5 - 6 sept, var jag med Elias, Patrik, Frida, Julia, Philip, Sebastian, David, Fredrik och Ida ute på Gums. Gums är en liten, fast relativt stor, ö som Patrik och hans familj äger. Vi hade sjukt kul, (förutom det Elias sa då såklart, alltså stycket innan, för det hände under den här helgen). Jag och Elias fick sova i en liiiiiten gullig stuga... :D. Hursomhelst, vi åt och drack och hade det trevligt :) Bilder därifrån kommer upp på bilddagboken inom kort. Och Tack Julia för pratstunden! Du är bra :)

Well, det blev ju faktiskt ett rätt så långt inlägg tillslut. Känns bra att skriva ner det man tänker ibland. Från scratch. Försöker egentligen bara låta rolig och intressant, men vet inte hur bra jag lyckas. Vet inte ens varför jag skriver.. Kan man köpa ett knippe självförtroende på blocket?

tjo.


Kommentarer
Postat av: Elajas

älskling!!! :(

jag är jättelessen för det jag sa! det har jag sagt om och om igen och nu skriver jag det så att alla kan se.

Du är den enda jag vill ha och jag älskar dig mest av allt i universum!!

Jag hoppas att du kan lyssna på Paramores musik istället för dom är ju ändå jävligt bra.



Jag tyckte också helgen var kul :D! förutom det..



Jag älskar dig mest i universum <3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3

kyssar <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-09-09 @ 22:59:23
URL: http://pressplay.tumblr.com
Postat av: M

har du varit så sjuk gums:O 9kg är jätte mkt !!!



<3<3

2009-09-10 @ 15:30:57
URL: http://bobo903.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0