Happy Birthday To Me

"Ja må hon leva, Ja må hon leva...". En härlig sång att vakna till va? Mamma och pappa kom in sjungandes just denna sång medans jag och Elias låg halvvakna i sängen! Jag fick en handplockad liten bukett och ett pappersark där det stog att resten av det som är kvar tills jag har fått mitt körkort, betalar dom. Dvs, halkan, uppkörning och teoriprov. Helt okej..  Kl. 14.00 kom den minsta skaran av släkt någonsin. De som känner mig vet att jag har en enorm släkt, och ni förstår säkert att det kändes väldigt fjuttigt att det då bara kom 6 personer. (exkl. Elias, mamma och pappa som också var där.) Men samtidigt var det rätt så skönt, jag fyllde ju faktiskt inget speciellt så det fanns ingen anledning till något storslaget.

Men jag är ju inte den enda personen som fyller år i september, av mina vänner är det 3 till. The fantastic four, Jag, Rebecca, Mange och Carro. Och för 3 år sedan när vi började ettan så sa vi att vi någon gång skulle fira våra födslar tillsammans. Men det får bli nästa år då vi fyller 20. :D Men den här gången har jag och Carro iaf tagit oss tiden att fixa något tillsammans. Så, idag ska några av våra vänner komma hem till mig på en stor buffé med fika. Carro har bakat äppelpaj med vaniljsås och drömmar. Jag själv har bakat vaniljbullar, kanelbullar och chokladpannacotta. Smarrigt. :) Ser framemot kvällen nu..,

Hursomhelst, mitt sista år som tonåring har börjat!


Kommentarer
Postat av: Elajas

Grattis gumman :)

Det var mysig födelsedag, med gäster och sen bio :) och självklart våra bullar :D haha! :D



Hoppas det blir kul ikväll :D



älskar dig min 19åring :) <3<3<3<3<3<3<3

kyssar <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-09-13 @ 14:30:37
URL: http://pressplay.tumblr.com
Postat av: linda

den var god Annelie, misstolka rätt! :) Men mäktig, var av lite illamående, men den var god så jag åt iaf upp den hahaha.. <3



Tack för allt fika det var gott! :)

Speciellt den där vanilj bullen. :D <3

2009-09-19 @ 23:41:36
URL: http://liindaandersson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0