:)

Idag har varit en rätt så vanlig dag. Vaknade runt 10 och hade älskling brevid mig, tittandes på TV som han brukar göra när han vaknar före mig! Vi tog det lugnt och slötittade på TV en bra stund, sen var det frukost som gällde. Sen mer TV.. haha. Slödag? javisst.  Kl 3 skulle han åka hem! :( Inge kul...  Vet inte ens om vi kommer ses mer i veckan förens på lördag eftermiddag... det suger! Är det bara jag som vill vara med min pojkvän 24/7 ? Efter att han åkt så gick jag ner till stallet för att fixa där och sen red jag en tur på Qilano :) Härligt väder var det också.. älskar att rida i eftermiddagssolen! Finaste färgerna då ;) speciellt nu när hösten kommer. LOVE IT!  Efter ridturen kom jag hem och hann prata en snabbis med hjärtat innan han skulle till scouterna för att vara ledare. Kl 8 var man bänkad framför Idol 2009, som verkar bli en bra säsong! Dock åkte en favorit ut idag :( Men men, hon hade inte vad som krävdes när det gäller samarbete. Något som är ett måste! Kl 9 kom Elias hem :) och kl 11 var det Navy CIS som vanligt. Hade dock redan sett halva programmet tidigare ikväll.. men nu fick jag se den andra halvan med :D Sweet! 

Imorgon bär det av till Stockholm Stad med Sabina. Där ska hon shoppa loss i alla butiker som finns... haha. Får se om jag hittar något.. Jag har ju sagt till mig själv att jag inte ska kolla på eller köpa några kläder förens jag har nått min målvikt.. och även fast jag gått ner massor så är jag långt ifrån vad jag vill väga. hmm. Känns som om jag vill gå tillbaka till nutrilett-tiden och gå ner massor igen. Men det får ju inte gå för fort heller.. då blir det en jojo-tur upp igen! Men jag vill se resultat NU! ... tålamod är inte min bästa sida!  menmen.. Imorgon ska vi också träffa stora Sabina. :)  Som jag inte har träffat på huuuur länge som helst...  Hon har hunnit varit gravid och fått en jättesöt son som heter Jonathan. URGULLIG! Men imorgon får jag se dem båda:) Ser framemot det så mycket!


Men tills dess...
Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0