Second day around

Dag 2 är påbörjad här på JOTI.
Vi har ätit frukost, för min del blev det turkisk youghurt med varma blåbär och hallon. Var mycket godare än vad jag hade tänkt mig. Något jag lätt kommer fortsätta äta på morgonen :) Som säkert alla vet redan så försöker jag gå ner i vikt. Har gått ner 10/11kg. Det pendlar, men tycks stanna där så jag måste verkligen börja röra på mig mer. Men det är ju så tråkigt! Hur som helst, så är det massa patrullscouter här nur och det är INTE lugna stugan längre som i går kväll då det bara var jag, Elias, Emil, Linda och Rasmus. Men men, snart ska vi nog laga lite lunch; Köttbullar och makaroner m sallad.

Igår redigerade jag klart det sista av Askersundsbilderna. Ligger ett album uppe på Facebook som ni kan kolla på genom att klicka här. Dock måste ni vara inloggade redan innan ni klickar för att ni ska kunna komma till albumet direkt. Annars så gå bara till min sida och så hittar ni albumet där :) Kommentera gärna!

Här kommer några av favoritbilderna från Askersund. Var där i 2 veckor i juni.


Qilano kollar upp mot oss vid huset från sin hage! :) <3


Midsommarafton och grillning i spöregn - precis som det ska vara!


Det här är våran utsikt från husvagnen som vi bodde i!



Frihetsgudinnan i vattnet!


Nikita posar ;D


Fågel i vattnet!


Tjing!


Kommentarer
Postat av: Jennis

Hellooo!!

Det e bara fint :) hur är det själv då?

Jag jobbar på en nyöppnad restaurang som ligger på universitetsområdet :) Typ hälsokost grejer. Vad gör du för något då?!

PUSS <3

2009-10-18 @ 18:57:48
Postat av: Jennis

Jaha, 0kej :) Vad söker du för något då? KRAM <3

2009-10-19 @ 20:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0