YES

Det slutade iaf regna under den tiden som jag skulle rida :) trevlans..
Nu ska jag föna håret i ultrafart sen ska jag packa eftersom jag ska till Elias ikväll.
Har precis pratat med kära Beatrice och vi SKA ses på lördag...
Och så ska jag kolla upp om man kan köpa biljett till bara annexet på Globen Horse Show..
Själva showen har man ju sett i alla år när man växte upp, så vi skippade det i år.
Men annexet är ju fortfarande jädrans kul att gå i.. För er som inte är hästmänniskor så är det alltså
massor med hästgrejjer som man kan köpa i hela annexet.. :) horse shopping <3

jaja, om det går, så ska jag lätt gå på det! :D
Nu måste jag skynda mig ...

tjing!


Kommentarer
Postat av: pappa

du kolla den här länken

http://www.blup.se/sv-SE/horses/138728-qilano

2009-12-07 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0