Småpanik!

I ren panik har jag nu mejlat både konstfack och moderna museet om tips.
Fick lite bra information av Lars Vilks, han rekommenderade Anna Odells så omtalade projekt. haha. Jag har inte ens orkat sätta mig in i den disskussionen.... ska man verkligen ta med det i sitt arbete då?..nja. vi får väl se.

Har i alla fall gjort klart arbets och säkerhets intervjun nr. 3. Har också skrivit egna reflektioner på Eva Sidén som person, där har jag bara kvar att skriva om ett speciellt verk som hon gjort... funderar på om jag ska ta Silent Island For Piano (som finns på spotify) eller om jag ska vänta tills jag får skivan på posten och ta någon låt från den...

Men nu så måste jag sätta fart och få samtida konst arbetet klart... hur ska det gå..
Amanda??? hur gör du? känner lite småpanik.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0