Miss After Eight!

Igår efter skolan åkte jag med ilfart hem för att hinna duscha och göra mig iordning inför Julias studentskiva på Hard Rock Café. Med hälften av sminket påsatt så joggade jag ut till bussen. Mötte älsklingen vid gamla stan, åket till en pizzeria på odenplan (vilken numera är en favoritpizzeria) och gick till Vasaparken och käka och drack öl med Jonas och två till.:D Sen gick vi till en skola där vi bytte om och kylde ölen som blivit lite halvjummen (usch). Sen bar det av ner på stan, utklädde till alltfrån sockervadd till monster.Skivan hade alltså tema, vilket var första bokstaven i sitt namn. Jag och Elias bestämde oss för att vara After Eight. Jag hade vitt linne och Elias en vit t-shirt, allt för att After Eight:en som vi flitigt häftat fast i kläderna, skulle synnas. (självklart med chokladen i). Utöver tröjjan så gjorde vi även After Eight armband och After Eight pannband! Riktigt snyggt! Vi var rätt så populära under kvällen, synd att det bara var för chokladen! haha! Illa att chokladen smälte så man fick choklad i hela pannan och håret. haha, men det var det värt. Jag blev kallad för Miss After Eight av en utav bartenderna, haha då skratta vi till minsann. Jag och Elias blev hämtade vid centralen av snälla pappa, mycket skönt. Men det var lite läskigt med alla uteliggare och mystiska personer som ränner runt på natten. Det var flera stycker bilar som helt random stannade och ville ha in oss i bilen. Nej tack, jag vill inte bli våldtagen, styckad och dumpad i svart sopsäck. typ. Elias är bäst för han hade koll på allt.. :) 

Jaja, det var gårdagen. Idag har jag kommit fram till att jag har allting  klart i skolan. Behöver inte göra någonting mer... både skönt och trist.. :/ trodde att jag skulle behöva göra utvärderingen till projektarbetet i dag, men jag och Monica kom fram till att det inte behövdes eftersom jag mer eller mindre hade med alla de svaren i min projektrapport!  :)

Nu ska vi ha sista religionslektionen, vi ska kolla klart på filmen flyga drake, och säkert få reda på betyg på sista provet.
kul kul :)

Ikväll blir det träning.. intressant att se min koncentration, har nämligen bara sovit 2 timmar inatt.

men hejdå så länge!  :)


Kommentarer
Postat av: myran

du får lägga upp bild på bdb .. på dig o elias som after eight ;D

2009-05-28 @ 14:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0