Ljuva ljuva helg!

I går var jag och Mamma och handla lite mer saker inför studenten :) Smycken var något jag ville ha... och eftersom jag går estet, vars färg är lila, så var det lila smycken som gällde. Hittade ett jätte fint halsband med lila rosor och blad och massa krims krams som blänker och självklart matchande örhängen till det. Dessutom har jag köpt en klänning som jag kanske ska ha på Elias student som är den 3:e. Men jag ska åka på hans flak, och vill ju inte ha klänningen ner dränkt i champange.. hmmmmm.. jaja vi får se! :) Vill ju inte ha min vita klänning nerdränkt heller på min student.. haha jaja! Vi lyckades också köpa en väska som jag kollat på jätte länge inne på SOUK. Nu är den äntligen min!

Kanske man t.o.m köpte en grej till mister E.

Efter shopping och cesarsallad och ben & jerry's, åkte mamma hem och jag for hem till Elias! På kvällen skulle Elias mamma Katarina färga mitt hår... färgen hade jag köpt under dagen också. Började med avfärgning... typ 100 ggr om. Ser ut som en jag-vet-inte-vad i håret just nu. Men tycker ni orange är snyggt så...
Ska lägga i en annan färg i kväll... Låt det bli bra! Annars rakar jag av skiten. Det är så illa att jag inte gick ut utan att linda in allt i en palestinasjal.. haha.. såg as reagge ut! :) men jag är panik över garnet som kanske redan är förstört :(

Men solen skiner ändå...

Kommentarer
Postat av: sabina

du kan ju alltid byta om innan du hoppar upp på flaket...de gjorde ja o många andra:)

2009-05-31 @ 22:09:21
Postat av: Annelie :)

Jaa precis.. men till vadå? haha! :D

2009-06-01 @ 11:23:04
URL: http://anneliekarlsson.blogg.se/
Postat av: sabina

jag hade en jeanskjol o linne o flipflop...bara något lätt....men jag hade snälla kompisaar som inte hällde på mig pga av att jag inte drack...va ju gravid då...men sätt på något lätt som du inte vill förstöra:)

2009-06-02 @ 14:00:26
Postat av: Annelie :)

haha okej! men vetu, jag hittade ett förkläde som jag ska ha nu.. haha 20 kr på gallerix.. as nice! :D

2009-06-02 @ 20:40:30
URL: http://anneliekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0