Guuud så skönt!

Trodde jag skulle få sitta hela natten i går, men icke. Var klar med ALLTING så tidigt som typ.. halv 1 kanske.
Så nu ska det bara komma till skolan, häftas ihop, lämnas in, och så är allt frid och fröjd! :)

Har två redovisningar kvar.
Ett om Eva Sidén som är mer eller mindre en ny idol. (a)
och om Mats Paulson.
Båda ska göras idag.
Heeeelt knäppt, för vi kan inte ens låtarna till mats...
men det blir väl bra det med! men jag har lite tvivil, det måste jag erkänna  :P

Ikväll är det skiva på Hard Rock. Jag och Elias ska vara "After Eight". haha..Där A står för Annelie och E står för Elias! :D
.det lär ju bli fint.

Jaja, nu måste jag göra mig iordning för att åka till skolan, ska möta Amanada, Krisitan och Robin kl 9.

Heido!

Kommentarer
Postat av: Kusin Åsa

Superbra jobbat kusin : )

2009-05-27 @ 13:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0