En dag kvar!

Idag hade jag ställt klockan på 08:00 men gick inte upp förens 08:30, vilket var rätt så nice!
Då gjorde jag iaf frukost till mig och mamma :) hon hade precis varit och släppt ut hästarna, vilket jag inte orkade göra!
Efter det var det bara att sätta sig vid datorn igen och fortsätta skriva på Canada vs. Rwanda arbetet.

Det glädjer mig att nu, 19 sidor senare, är det klart. Vilken lättnad.
Snygg framsida jag gjort va?! ;D haha


Det som är kvar att göras är nu:

1. Nutida konst arbete. ( herregud hur ska det gå? :/ någon.. tips?)
2. Arbete om nutida konst musikern Eva Sidén, har dock bara egna reflektioner kvar:) Hon ska också ha skickat en CD-skiva med hennes musik, hoppas jag får den på måndag :)
3. Renskrivning av Intervju nr.3 i Arbetsmiljö och säkerhet.
4. Foto B -  modebild. Som kommer bli på mig själv.. haha.. det blir ju snyggt...:S

jaja, imorgon är det 08:00 som gäller igen, sista dagen på helgen... :)
Tjoho!


Kommentarer
Postat av: Elajas

Samtida konst hette det väl? :P

älskar dig <3<3<3<3<3<3<3

kyssar <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-05-26 @ 18:38:05
URL: http://pressplay.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0