Ledig?!

Idag är vi lediga från skolan för det är intagning till estetprogrammet
så alla lärarna är väl upptagna!?
Elias kom till mig igår iaf :) mys mys <3
och nu idag har han precis tagit bussen till sin skola... :/
känns helt tomt och läskigt ensamt här  nu... usch hatar det!
tycker egentligen inte ens om lediga dagar... för jag tycker inte
om att vara ensam hemma i det här stora huset... :/

jaja, tanken är väl att jag ska plugga...
få klart samhällsarbetet och plugga till religionsprovet
som är på fredag!....  så va det med den "lediga dagen"!

Längtar till fredag iaf <3 helg helg helg !!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elajas

Mys mys o va hos diiig <3<3<3

stackarn som va själv hela dan! tur att du överlevde ;)<3

längtar också till fredag :)

älskar diig <3<3<3<3<3<3<3<

kyssar <3<3<3<3<3<3

2009-03-04 @ 18:58:27
URL: http://pressplay.tumblr.com
Postat av: Annelie

hehe jaa. det va inge kul ju :(

älskar dig mest <3<3<3<3<3<3<3

kyssar <3<3<3<3<3<3<3

2009-03-04 @ 21:16:26
Postat av: Yvve

Anneli! :D

Ja, det var supermysigt i kyrkan allt. Det roliga är att jag kände mig lite stolt när du spelade så fint. Inte ett enda fel! Snyggt hörru, snyggt. Proffsigt värre! ;)

Postat av: Yvve

Suck. Jag vet faktiskt hur ditt namn stavas. Faktiskt. ;) IE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0