<3

Igår rensade jag som sagt ut 419 bilder av de som Elias tog under studenten! Av de 419 har jag sorterat ut 280 st som jag suttit och redigerat och laddat upp på min bilddagbok... det tog typ hela dagen! ... jaja!
Kolla på dom och KOMMENTERA genom att klicka här.
Bilderna ska väl upp på facebook också är väl tänkt... får se när det blir.

Får se om jag hinner fixa med bilderna från älsklingens student och från våran helg på Yasuragi.
we´ll see. imorgon åker jag ju till Askersund... Vilket ska bli roligt... fast jag kommer ju inte ha internet där.. i 2 veckor...
och det betyder att jag inte kommer kunna prata med älsk.. :(

Jag saknar ihjäl mig... :'(
Älskar dig Elias <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Elajas

jag har kollat på alla och kommenterat på en del :D

Du hann inte fixa med de andra bilderna för nu har du åkt.



mys att vi hann prata igårkväll/imorse innan du åkte :)

Sen ses vi ju när du kommer hem <3



älskar dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

kyssar <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-06-18 @ 19:03:20
URL: http://pressplay.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0