Samtal från San Fransisco!

hihi jag har precis fått ett samtal från Älsk som är i San Fransisco :D
Jag hade precis klivit ur duschen och gått upp på mitt rum till datorn där jag har skype på HELATIDEN, ifall Elias skulle ringa någon gång. Och jag hann precis sätta mig i sängen och luta mig mot den stora kudden som jag fått av Elias, då ringer det! :D  bästa bästa samtalet <3 Tyvärr alldeles för kort, batteriet på datorn skulle ta slut väldigt snabbt för det var nån adapter som inte funkade så de inte kunde ladda datorn, om jag fatta det rätt. Så vi pratade en kort stund, det bästa var att vi hade videosamtal. Jag tog en printscreen men det verkade inte funka ändå :( annars skulle ni fått se hur söta vi var haha... bilden var tyvärr suddig, men Elias var hur söt somhelst ändå <3 som alltid <3

Nu väntar jag på nästa samtal.. hoppas det blir snart <3
Saknar dig Elias <3333333333

Kommentarer
Postat av: Elajas

hihi det var mysigt! <3<3<3<3<3<3 Men som sagt för kort :(

Jag hoppas hinna ringa igen innan du åker :)



älskar dig mest darling <3<3<3<3<3<3<3<3<3

kyssar <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



SAKNAR DIG MED <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-06-16 @ 05:16:10
URL: http://pressplay.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0