Och så var det tisdag..

Okej okej, det har inte blivit någe redigering av bilder ännu, har inte orkat, och har inte haft tid! haha det enda jag har tid med är ta hand om hästen och sakna ihjäl mig...  Älsklingen skriver resdagbok :) läs den och kolla på hans jätte finfina bilder från USA genom att klicka här

Idag fick jag prata en stund med älsk via skype! Härligt att få höra hans röst, saknar honom så enormt mycket :(
jaja, bara 16 eller 17 dagar kvar tills vi ses igen! <3

Nu sitter jag här och väntar på att mitt te ska svalna, och sen ska jag sätta igång med bilderna från studenten, lovar!

Föresten, någon i "klassen" ( :'( )  som har Nutida Annas mobilnummer? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0