5 dagar kvar!

Vakna i morse brevid älsk som är så söt nyvaken <3 haha, iaf.. vi hade ju strömavbrott i täby igår.. så jag kunde inte kolla schemat eller hur jag skulle ta mig till nynäshamn dagen efter.  Jag hade för mig att religionen började 11.30 och räknade på typ 2 timmar, så vi ställde klockan på halv 8. Och mycket riktigt så var det rätt tid :) Fick skjuts av Elias till tåget och sen bar det av till sista religionstimmen någonsin. Dagens upplägg var att "kontrollrätta" Islams provet och skriva en utvärdering om hela kursen. Förra veckan fick vi veta betyget i kursen och hennes rättning på provet... jag hade fått 28 av 43...!!!!!! Det var rätt så oväntat... jag tyckte jag hade skrivit på rätt bra... Men tydligen inte, hon sa då att slutbetyget blev VG eftersom sista provet inte riktigt räckte till.. Har fått MVG på allt annat!!! jaja tänkte jag...

Och så då, denna lektionen, prisa Gud för kontrollrättning. Hon hade missat hela sista sidan.. dvs 7 poäng. Jag hade då fått 35 poäng på Islam provet... Våran urgulliga lärare, Maria, rusade snabbt till papprerna och ändrade mitt slutbetyg till MVG! woohoo :D det var i sista sista sekund, betygen ska vara satta idag nämligen! Den enda kursen jag inte vet jag får i nu är Svenska B. Annars är jag omringad av massa MVG.n. hihi! tror jag iaf... haha tänk om det inte är så ? ... jo men det borde va!

I helgen har jag ju färgat håret iaf.... här kommer en härlig sommarbild på det. haha! Men det är fortfarande för orange. Men många i klassen idag sa att det var  fint. Många som inte sa någonting också. Så jag antar att dom inte gillade det.. Måste göra något :/  Annars är jag nu ännu mer en Heyley haha, eller vad säger du Martin?



5 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Elajas

Du borde ha mvg i allt!

hihi, du kan va söt nyvaken! <3



Och du är snyggast med vilken frisyr som helst! man kan inte ens jämföra med hayley! <3<3



1 dag och några timmar kvar!



Älskar dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kyssar <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-06-01 @ 23:44:34
URL: http://pressplay.tumblr.com
Postat av: Yvve

Snygging! :D Men grattis, gud vilken tur att hon hann ändra det! Yeess! Föresten, du undrade om bilder från slottet förut. Jag harom! Vi får fixa så du får de på något sätt. Två dagar kvar nu... fy fan!

Postat av: Yvve

Ps. Du är skitsnygg i håret!



JO!



Jo, men du är det. Tyst!



Sluta. Snyggt var ordet!

Postat av: Y

Annelie gulle! Jag har fixat det nu :D Vår fiina bild måste ju syanas, den var ju så snygg! ;)



Men ååh vad spännande. Vi får ordna det. Puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0