Robert Wells Handful of Christmas

Igår var ju jag och pappa på Hamburger Börs och åt en jäkligt god trerättersmiddag, efter det så var det Robert Wells Handful of Christmas. Man bjöds på klassiska julfavoriter, skönsjungande Vocalettes och magiska Stefan Odelberg. Som var riktigt rolig btw... Hursomhelst, det här var vad vi åt :)

Pappas förätt: Gubbröra på kavring..


Min förrätt: Stiltoncheesecake, serveras med apelsin & chilichutney smaksatt med kryddnejlika..


Till varmrätt tog vi samma: Hamburger Börs klassiska tournedos
Smördegsinbakad oxfilé, haricotsvertssallad, rödvinssås och bearnaisesås. 
Med potatisgratäng och grönsallad med primörer..


Till efterrätt tog pappa: Pepparkakspannacotta med blåbärssås..


Och jag tog: Chokladterrine med brända mandlar och körsbärscoulis..


Tack pappa för en awsome kväll :)


Och så notan på det..


Totalt med biljtterna så blev det över 2000:-
Men det var det lätt värt..  :)

Handful of Keys var en av mina favoriter... Sjukt nice live.. går inte ens att föreställa sig om man ser den här videon.. Så se den live.. jäklar vilket drag det var! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

joru , de va en "awsome kväll :) "

Kul att du gillade det

//Pappa

2009-12-19 @ 14:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0