Lycka!

Har precis kommit upp från stallet där jag fixat iordning allt inför kvällen. När jag var nere i stallet fick jag ett samtal av ett nummer jag inte kände igen. Och ett ögonblick senare så är det bestämt att jag ska på anställningsintervju på måndag kl 3. Jag som igår var rätt så inställd på att börja plugga istället.. haha. Jaja vi får se hur det går på måndag,
Önska mig lycka till!!!!!!!

Ikväll dock är det helt andra planer. Jag och pappa ska iväg till Hamburger Börs och njuta av en god middag. Men det är det som händer efter det som är den verkliga anledningen till att vi är där nämligen A Handful of Christmas med Robert Wells. Ska bli sjuuukt kul att se pianoguden live speciellt när man är pianist själv. Hur många gånger har man inte suttit och önskat att självaste Wells varit ens pianolärare. För min del har spelandet faktiskt fått vilat ett tag nu, speciellt efter studenten. Hoppas att kvällen ger mig lite inspiration att komma igång igen. Nu ska jag gå ner till hästarna igen och ge dom mat, sen är det in i duschen som gäller och göra sig iordning för att åka iväg.

Och jag ska ju övningsköra in till stan också, spännande!


Robert Wells - Rhapsody in Rock V


Kommentarer
Postat av: Elajas

lyyyycka till pååå måndag gumman! <3<3<3<3<3

och ha så kul ikväll :) <3 Du kommer nog blir värsta inspirerad och spela dygnet runt sen :D

haha <3<3

älskar dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3

kyssar <3<3<3<3<3<3<3<3

2009-12-10 @ 15:56:10
URL: http://pressplay.tumblr.com
Postat av: Annelie :)

haha :D

vi får hopppas på det!!! :)

älskar dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

kyssar <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-12-10 @ 16:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0