Känns ju som om man borde uppdatera bloggen en del...

... För det har ju faktiskt hänt en del senaste veckan.  Förra veckan var jag ju på anställningsintervju på Café Helmers i Stockholm. De kommande tre dagarna efter det provjobbade jag för att se om jobbet passade mig och att jag passade för jobbet såklart. Den tredje dagen kom, och cheferna berättade att jobbet var mitt om jag ville ha det. Självklart ville jag det! Så jag är nu officiellt inte längre arbetslös :) Första dagen med lön var i söndags! Känns bara bättre och bättre för varje dag man är där. Många priser som ska prentas in i huvudet. Men jag har min lilla hjälplapp i förklädet som tur är :) I morgon ska jag jobba igen , men börjar inte förens kl 14. Jobbar iofs till stängning, vilket är rätt så knepigt att lyckas med, det är massor med småsaker som man ska komma ihåg innan man larmar. Men det finns en hjälplapp till det med... så det ska nog gå bra!
Nästa gång ni är i stockholm, kika gärna in på Café Helmers (orangea skyltar och markiser)
på Gamla brogatan. Samma gata som in&finn och blue fox.
Ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0