Jul

Som tradition brukar vi vara hos antingen mammas eller pappas släkt på julafton, och sen den släkten vi inte var hos på julafton, är vi hos på juldagen. I år skulle julafton spenderas hos farmor. Men dagen innan fick vi veta att det inte skulle bli så för att där var folk sjuka. Så i år fick vi tänka om. Julafton spenderades hemma hos oss och pappas bror med familj kom över för en rejäl julmiddag. Att man aldrig tröttnar på den maten... så mumsigt! :)
Sent på kvällen åkte jag till Elias för att gå på midnattsmässan i Täby. Sen jag träffade Elias så har det varit en tradition även för mig.. :) Riktigt mysigt..  Vi kom hem vid 1 tiden, då slocknade jag som direkt och sov som en stock hela natten. Dagen efter åkte jag och Elias till min moster Eila där julmiddag nr 2 väntade. Riktigt trevligt!

Julklappar som jag fått i år är bl.a en laptop (äntligen). En Toshiba Satellite. Men är fortfarande lite ovan med Windows 7. Av Älsk fick jag Britney Spears parfymen som jag velat ha hur länge som helst :) Och en jättefin chokladbok med en liten rosett på :) Sen har jag fått lite annat smått och gott. Fodrade gummistövlar till stallet, HH underställ för att jag fryser så mycket, några Sf och H&M presentkort, en neccesär, ett nailtreat kit och lite mer som jag inte kommer på för tillfället... Av jobbet fick jag en jättestor chokladask med favoritchokladen, lite otippat men väldigt omtyckt  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0