Café Helmers

Jo men visst. Idag var lilla jag på anställningsintervju på ett café på Gamla brogatan i Stockholm. Att vi hade själva intervjun i en källare på läskbackar ska man i det här fallet nog bara tolka som positivt. Vi kom nämligen fram till att jag är väldigt kvalificerad för jobbet och kan börja provjobba redan i morgon. Wiie. Tre dagar framåt ska jag testa för att kolla att allting kommer funka bra i framtiden.. Svarta byxor, uppsatt hår och förkläde på Café Helmers kommer jag vara klädd i framtiden. Eller man kanske inte ska ta ut något i förtid? Okej, vi säger att jag kommer i alla fall vara klädd så de närmaste tre dagarna! Synd bara att jag kommer missa träningen på torsdag.. Men jobbet får faktiskt vara lite prioriterat den här gången.






Kommentarer
Postat av: M

jaaa verkligen jobb före polle :D:D

haha ååh vad kul barret ;D

<3

2009-12-15 @ 09:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0