SKIT DAG!

Är så jävla irriterad på så jävla mycket just nu. Vi som går estet musik ska hålla i en sommarshow om några veckor MEN DET KOMMER JU FÖR FAN INTE BLI NÅN OM MAN INTE TRÄNAR.!!!!!!!!!!!!! men det verkar folk strunta i, för när man egentligen har tid på sig att repa så har man hellre en jävla håltimme enligt er. Dessutom så har några mage och klaga på när andra inte har möjligheten att komma för att man kanske är sjuk eller helt enkelt mår dåligt. Men då har man ju en anledning att inte komma på reptiderna, men nu finns det ju ingen jävla anledning för er. vad är det här för jävla stil,.?! Om sommarshowen blir allt annat en en succé så kommer jag inte tveka att säga att det är erat fel.... !!!!  Men visst, om era intressen för musik och shower är inget mer än en jävla täckmantel så kan jag förstå er. Men så är det faktiskt inte för alla!

Och Erland, min matte B lärare, som ska vara någorlunda "pedagogisk", vilket han absolut INTE är´, varför? jo - för jag har i nuläget G i matte B, och jag frågade honom om jag kunde komplettera upp till ett VG. VET NI VAD HAN SVARADE ??!?!!! 

"Den möjligheten finns inte för dig" 

va? hur FAN vet du det? jag VET att jag kan om jag vill. och jag vill ju, annars hade jag ju aldrig frågat honom.
Nyss så frågade jag om jag ens behöver gå på lektionerna om jag ändå redan har G i hela kursen, då sa han att jag måste vara där för annars får jag frånvaro, okej..  sen säger han: "men du kanske inte behöver göra provet på sista kapitlet" då säger jag "nä för jag har ju ändå ingen chans att få högre än G" ( Och jag sa det som en pik mot honom så han skulle fatta att en lärare ska ju för faaan tro på sin elev ) då sa han. " nej juste " .

Då gick jag därifrån och smällde i dörren.

 


Kommentarer
Postat av: Elajas

men gumman då! :( ingen bra dag idag märker jag.
men Jag älskar dig! o jag tror på dig! o jag tror att du kan göra sommarshowen till en succé, så se till att få igång de andra också!

Erland kan ju bara gå o lägga sig! du kan visst få högre betyg!

Hoppas d får bättre dag när jag kommer imorrn :)
älskar dig!
kyssar!!

2008-05-15 @ 12:35:52
URL: http://elajas.blogg.se
Postat av: Lina fucking jävla TUSS!!

SKIT I HONOM!!! dum lärare!! vet du annelie... jag har inte ens klarat matte B jag klarade precis matte A för första läraren jag hade, hade ingen som helst förståelse till mina problem jag hade och min andra matte lärare fattade inte att jag läste matte A medans de andra läste matte B så jag klarade PREEEECIS matte A! Jag tror jag klarar mig ändå! :D

Och skit i klassen som inte vill engagera sig man brukar precis klara showerna ändå! :D våran klass bråkade som fan på båda våra shower! YOU WILL MAKE IT ANYWAY!

2008-05-19 @ 22:07:07
URL: http://lintuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0