MOSHPIT OPEN 2008

jaaahaa, igår va då moshpit open i Nykvarn :)
Bussen dit var överfull, precis som förra året, och varför ska det inte börja regna som faan när man står i kön?
+ att dom jävlarna säger åt Saving Joshua att börja spela innan hela kön är insläppt?!?! VAFAN, det va ju typ nästan bara dom jag ville se :/  määk. 

aja. det man hann se av er va iaf AS BRA, som vanligt :)

Sen så va det lite andra goa band där men orkar inte rabbla upp alla.. regnet kom o gick lite som det ville men senare på kvällen va det iaf fint, lagom till bring me the horizon lixx.. fast jag är ju iofs inget stort fan av dom. men det va iaf grymt kul att se dom :D haha även om vi va tvunga att dra till tåget ganska snabbt.!

men iaf. det va det :)
ont i ryggen som SATAN fick jag eftersom det fanns ju ingenstans o sitta så, aja.. men det hade jag väntat mig.
Nu är jag trött! :)
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elajas

vi hade iofs kommit in tidigare om jag hade lyssnat på dej -.- förlåt :(

jag hade jättemysig dag med dig gumman :) men tyckte synd om din rygg :/
älskar diiig! :D det var bäst att du ville följa med!
kyssar :)

2008-05-18 @ 23:45:14
URL: http://elajas.blogg.se
Postat av: Lina fucking jävla TUSS!!

OH YEAAAAAAAAH!!! då såg du snubben som var från samma ställe som mitt ex... trummisen som spelar i neverstore!

Vad roligt att du hade skojj! :D

2008-05-19 @ 22:00:43
URL: http://lintuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0