Hur fan orkar ni?!

Varför ska jag drabbas av att inte kunna tycka om mig själv? Jag lovar att jag försöker så gott jag kan, men i slutändan blir det ändå alltid en brant jävla nerförsbacke som avslutas med en krasch i ett stort jävla stenblock med dödlig utgång. Sen kommer jag tillbaka, efter några dagar av depp och klagande hit och dit..  Och då försöker man igen.. men nog fan blir det samma jävla nerförsbacke...
Till er som är mina vänner, för det är ni, de flesta iaf, hur fan orkar ni?! Hur kan man orka tycka om sig själv som ni gör.. ni kanske inte gör det jämt, ni har säkert era up and downs.. men det märks inte..

Avslutar med ett speciellt stort tack till Elias, som jag älskar av hela mitt hjärta, du har hjälpt mig bygga upp mitt självförtroende mer än du tror.. <3 Tack!
Även ett as stort tack till Lina, som står ut med mina depp anfall på msn, tack tack tack, du betyder as mycket. <3
Tackar Matte oxå för han hoppa in med sin positiva energi helt plötsligt och han fick mig på bättre tankar oxå.


Så TACK till alla som står ut med mig helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: linan

Annelie! du är grym! Jag är super stolt över dig!! 1 dålig och 2 bra saker!! KOM IHÅG DET!!! sen märker vi dom bra sakerna på vägen med! :D Du är underbar! Sov gottit och så hörs vi imorrn!

2008-05-26 @ 01:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0