Handledarkurs part 2

Orkade inte skriva något igår så jag skriver nu ist, är i skolan och klockan är 13:00 och jag har redan slutat för dagen. Ska nog va kvar här ändå och plugga igen lite för kl 7 ska jag på Sunnerby skolans musikal. Den var jag jätte engagerad i när jag gick i 7an, 8an och 9an. ALLA SOM GÅR PÅ SUNNERBY SKA VA MED I MUSIKALEN, DET ÄR SKIT KUL!!

iaf, igår fortsatte handledarkursen vid Yvonnes trafikskola. Helt okej, men fan, jag fick inte någon chokladkaka då heller... det fanns ju fika lixooom. :)  Men smultronsaften var lika god som i måndags :D
Skönt att ha gått klart den här kursen nu, planerar att göra synundersökningen idag eftersom jag ändå har så mycket ledig tid, sen ska jag skicka in alla papprerna och så får man börja övningsköra om 1-2 månader :)
Can't wait!


Kommentarer
Postat av: Elajas

wiiiho.. då övningskör vi båda :D
hoppas musikalen är bra :)

älskar dig!
kyssar :)

2008-05-14 @ 19:45:06
URL: http://elajas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0