Handledarkurs part 1

Jahopp, då var det dags även för mig att gå handledarkursen, inför körkortet dåråå.
Hela kursen är uppdelad på två dagar, idag och imorron, 2 timmar varje dag. Så jag ska dit imorgon igen.
Hur va det då?!
Jo - det va faktiskt helt okej. Kan inte säga att det va kul, för det var det inte. Men tjejen som pratade kunde verkligen prata, och t.o.m jag lyssnade på vad hon hade att säga. Det mesta hon sa visste jag redan så ibland kändes det lite onödigt att ens vara där, men jovisst, några saker va väl värda att lyssna på. Som sagt, ska dit imorgon igen och sen har jag bara synundersökningen kvar innan jag kan lämna in alla papper så jag kan börja köra.
Det ser jag fram emot :)

Annars så kan jag bara säga att jag saknar den här plutten så j#vla mycket <3
Du är mitt liv, Jag Älskar Dig <3
image7

Kommentarer
Postat av: Elajas

awww gumman :)
jag älskar dig med! mer än allt!!!

kyssar

2008-05-13 @ 18:56:54
URL: http://elajas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0