Välkommen till min nya blogg!

Japp.! nu är jag som de flesta andra.
jag har velat ha en blogg ganska länge, men ville komma på ett nytt nickname först.
men alla namn som man tycker är bra är ju upptagna !!! *ARG*
men sen tänkte jag att,... äsch.. det får bli som det blir.. så nu har jag ett ganska tråkiga namn..

bilddagboken: AnnelieK
helgon: AnnelieK
MSN:
[email protected]
blogg: AnnelieKarlsson


haha. jätte roligt !! men det blir ju bara så roligt som man gör det. Och jag tycker faktiskt att det funkar.
men som sagt, nu har jag blogg. Hur duktig jag är på att skriva i den är en annan sak, men det lär vi ju märka :)

Enjoy /Annelie

Kommentarer
Postat av: Micke

Wohoo första inlägget;D

2008-01-02 @ 14:39:10
Postat av: Myran.

wei bloggpower xD

2008-01-02 @ 19:39:57
URL: http://bobo903.blogg.se
Postat av: Elajas

hihi söötis

2008-01-02 @ 19:52:51
URL: http://elajas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0