TORSDAG

Mhm.. har fortfarande ont i foten..^^ hur länge ska jag ha ont ???!!  :(

Va lite sen i morse, så jag fick bråttom ut till 10 bussen..  kul och halta 3 km !!!! men hann iaf med bussen..
sen satt jag vid ett element oxå så det blev as varmt.. !! sen kom Carro på bussen :D
hon har varit sjuk as länge.. men nu är hon frisk :D hihi

iaf. när vi kom till skolan typ kl11.  så får vi veta att 3 av 4 av dagens lektioner är inställda! :O 
man ba: MEN HALLÅ! åååH.. *cut cut*  (okej nej inte riktigt så,, men nästan haha)
då åkte jag, tove och carro till centrum för tove skulle ha nått på apoteket.. :)
vi kollade lite inne på lindex oxå ^^ hitta en jätte fin tröjja men den kostade typ . pengar !!
och tove hittade oxå en tröjja,, men den kostade ännu mer.. pengar...
sen undrade vi om lindex har blivit dyrare än förut ?!?!? :P haha blev inge köp alls.!

sen åkte vi tillbaka till skolan,. och hade mattelektion.. vi gick igenom polynomer.. ett polynom är en summa av termer..!! har jag lärt  mig. :D haha kul..

efter den lektionen åkte jag iaf hem.. pratade med Elias i telefonen som va inne i stan och skulle fixa massa saker.. bl.a hämta ut våra biobiljetter till premiären för National Treasure som är i morgon.. Heron City here we come ;)  det ska bli kul .. något utav det mysigaste som finns är att va på bio med min älskling,,<33 pussa på honom inför alla och ba säga SO LONG FUCKERS, HE´S MINE!!!!!  :)  älskar dig Elias <3 :P

Och nu tänkte jag citera Aristoteles, men har glömt bort vad det var jag skulle skriva :(
det va ju ett minus :/
  

aja. Godnatt då /Annelie

Kommentarer
Postat av: Elajas

hihihihihi söto
Men det är ju dig alla på bion vill ha, inte mig!
so long fuckers, She is mine!
älskar dig!!!
kyssar

2008-01-10 @ 23:43:28
URL: http://elajas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0