TISDAG

Första lektion: multimedia. ny sal..(vilket suger) dessutom funka inte datorerna så jag kunde inte arbeta med det jag skulle... *arg* men läraren hade betyg snack, och han sa att jag skulle inte ha några problem att få ett mvg :D om jag fortsätter som jag gör nu och jobbar lite mer självständigt så :)

Nästa lektion va kulturhistoria. Vi började bygga lite i en stooor kartong. vi ska typ bygga ett mirakelspel som va typ på medeltiden.. kommer bli AP BRA! bild kanske kommer när det är klart :)

Sen va det lunch, (inte god mat) och sen Ensamble. vi spelade några låtar samtidigt som Jimmie (läraren) hade betygsnack med alla... näst näst sist blev jag... och jag kommer få mvg där med xD YÄY!! :D fett glad.. :D 

Efter den glada nyheten skyndade jag mig till tåget för att åka in till stan och träffa älsk <3
Vi tog en liiiten matbit på donken och sen va det affärerna som gällde.. Elias va vääldigt duktig som höll ut när jag kolla på typ.. alla affärer som finns.. ^^  hehe!  middag blev på taco bar.
tack för en underbar kväll älskling <3 

nu ska jag sova!
Godnatt /Annelie


Kommentarer
Postat av: Elajas

Det var roligt att gå i stan med dig :) även fast jag var jättetrött :P
älskar dig gumman :)

2008-01-17 @ 22:09:16
URL: http://elajas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0