Tisdag

Idag va första dagen i skolan efter jullovet.
Första lektionen va multimedia, och det gick sjuukt bra! gjorde om mina emo människor i flash helt klart, så nästa lektion ska dom få börja röra på munnarna ;)
(jag ska göra en film om en emo tjej på multimedian ^^)

efter den lektion gick jag med min onda fot upp till musikhuset... där hade vi först ensamble, men det va många sjuka. min grupp saknade b,la en basist. så det va inte så många låtar vi kunde köra! men det gick ganska bra ändå!

efter ensamblen så hade jag gitarr lektion. OCH JAG BLEV SÅ GLAD! för jag ska få spela en Michael Bolton låt. ^^ :D
min lärare har fattat att jag tycker om honom eftersom att nästan alla mina förslag till  våran 80-tals show va låtar från honom! hehe så jag kan when a man loves a woman på gitarr nu.. den va inte alls svår. men den va kul :D

efter gitarrlektionen så skulle vi ha körprov. 2 personer i varje stämma..  och det gick faktiskt ganska bra :) helt nöjd!!

sista lektionen va gehörs och musiklära. Vi gjorde repetion på intervaller..  slutade fett mycket tidigare, sen åkte jag hem och skala potatis ^^

nu ska jag sova! blä på nästan allt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
/Annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0