ONSDAG

Bästa väckningen ever; bli uppringd av Elias <3 :) hiihi lät jag trött eller? :D
Gör mig iordning och allt är helt okej, blir lite sen men inte jätte... öppnar dörren för att gå ut, och upptäcker att det spöregnar och blåser som faan ute. :(  happ, in igen o hämta ett paraply, sen va det iväg mot bussen.. efter ungefär 50 meter eller nått så blev jag osäker på om jag låste dörren... springer tillbaka o kollar, och visst. det hade jag glömt.. :P haha.. låser dörren, och fortsätter ut mot bussen. Varför ska då inte paraplyet va heelt jävla kasst och gå sönder?!?!? ... jobbigt.. blev massa blöt, fick håret i ansiktet, allt va skit.. men jag hann till bussen.
haha sen va det lite roligt att busschauffören log åt mig för jag va alldeles blöt xD haha..

kommer iaf till skolan, hade gitarrlektion, vilken gick jätte bra :) efter det hade jag piano lektion, gick jätte bra med. började lära mig gospel komp ^^

sen skulle vi ha idrott, men den va inställd! (klagar inte)
nästa lektion va ljudteknik, fick leka lite i cubase... mycket lärorikt!
sen va det kör, sjöng massa country ( vi ska ha country konsert ) det va as kul :)
efter den lektionen har jag varit på kvällskolan och pluggat lite matte och hade tänkt göra engelskan, men sen upptäckte jag att jag hade engelskan hemma, så det får jag göra när jag kommer hem.. vilket jag ska göra nu.

nu bär det av mot bussen ^^
/Annelie.


Kommentarer
Postat av: Elajas

hehe.. ganska trött lät du :P
stackarn.. jobbig väg till bussen :(
kyssar :D

2008-01-17 @ 22:12:02
URL: http://elajas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0