LÖRDAG

Idag så åkte jag med Elias och hans pappa till nånstans i stockholm och hämtade en soffa som han ska ha i källaren som ska bli hans rum :)  den va as fin! :D
sen åkte vi hem igen. och det va planerat att jag skulle ta 17.07 tåget från häggvik till tullinge för där skulle vi ha släktmiddag, för att mamma och några till har kommit hem från Kanada. ( min kusin har gift sig i Kanada precis. ville va där :/ men flygbiljetten kostade typ 9000 för en person bara.. så.. ) men iaf.. så fick Elias ett sms av Coffe.
Han undrade om vi ville komma dit och kolla på jönssonligan med han och några till..  och det ville vi ju.
men ändå så ville jag hem och träffa mamma o alla... så jag fick fett med splittrade känslor.. *jobbigt* men iaf.
pappa blev ledsen och då blev jag ledsen för jag vill inte göra någon ledsen :(

men det blir nu iaf att jag stannar hos Elias en natt till och vi ska snart åka till Coffe.
sen åker vi hem till mig imorgon kväll ist, både jag och Elias... och på måndag har vi 7 månader <3
myspys...

schemat säger FIKA. !! snart.. ^^

hejdå /annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0