Fredag

skolan va helt okej, köpte nytt matteblock :D
jobbade flitit både på svenskan och engelskan och matten... ^^ typ..

efter skolan åkte jag iaf hem..  gick ner till stallet fort som fan och skulle mocka och så, men någon hade redan mockat där. då blev jag glad. :D så jag gjorde iordning maten och fyllde på vatten.
sen hem fort igen in i duschen ^^
efter duschen upptäckte jag att mamma har tagit med sig hårfönen upp till stöten där hon är förtillfället och åker skidor. *arrghh* så mitt hår fick självtorka, men det tar sån tid för jag har så mycket hår !! men men...
sen skulle jag välja kläder... hehe.. gick igenom båda mammas och min garderob.. men tillslut blev det mina favorit mjukbyxor och nån tröja till bara... hoppas det dög`?!

image2 morgonrock is the shit! ^^
BIO BIO BIO

National Treasure 2:an på heron city med Elias.
vi åt på McDonalds och sen fikade vi på ett fik .. blåbärspaj. *mums*
Fast Elias va ju sjuk.. så jag fick äta mest själv..
filmen va helt okej, ganska lik 1:an.. menmen :)
synd att elias inte kunde följa med mig hem :(  älskar honom mest <333

Godnatt /Annelie

Kommentarer
Postat av: Elajas

Det dög massor med dom kläderna, fett fin var du

2008-01-13 @ 00:24:17
URL: http://elajas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0